Thursday 30 December 2010

from azwan ismail.. "saya gay..saya takut la..ok"

Selamat tengah hari blogger semua.
Ni aku nak cakap pasal si gay boy tu..Pendapat aku tentang azwan si gay?Sangat memalukan.lagi-lagi lelaki yang teruna macam aku ni pun takut dengar ayat GAY. Kau senang-senang boleh ngaku ea..aku tak tahu la apa yang kau fikir.kau bijak dalam pelajaran tapi bodoh dalam kehidupan.eh!!kau jangan nak marah pasal apa yang aku cakap ni.
Sebab apa kau tak boleh marah?macam yang kau cakap la.


 





Petikan kat bawah ni aku amik daripada harian metro. Aku sokong sangat-sangat sokong usaha diorang untuk menghapuskan video macam tu.
Selepas dikecam hebat pelbagai pihak, laman blog kontroversi yang menyiarkan rakaman video pengakuan gay seorang jurutera Islam mengalah dan memadamkan klip video itu kononnya atas faktor keselamatan lelaki terbabit.
 “Kami memutuskan untuk menurunkan video ‘Saya gay, Saya OK’ demi keselamatan kerana nyawanya (lelaki terbabit) diancam pelbagai komen dan blog dan pihak berkuasa keagamaan dilaporkan hendak mengambil tindakan ke atasnya,” kata moderator blog itu.
Bagaimanapun, dalam posting sama, moderator blog itu berkeras akan mempertahankan hak golongan yang bernafsu songsang seperti gay dan lesbian. Baca lagi kat hmetro

sekarang ni ramai yang sedang mencari dia kerana geram.tak tau la betul ke tak.

azwan gay boy lebih kurang satu dua minggu yang lalu~~~>

  • sangat gembira dan happy
  • seronok dapat masuk youtube..yeah!!




azwan sekarang ~~> tak tau la kat mana.sembunyi kot..

maybe sebab.....



So, azwan ismail,Dengar apa yang aku nak cakap..
Padan muka, Padan muka, Padan muka!!!hahaha


eh, kau ada buat filem kan?
biar aku promosi ye..haha
baik kan aku ni.....huhu









19 comments:

rasanya dia dh lari oversea kot....
 
ape nk jdik la kan......
 
boyfriend dia ada utk standby..kot2 ada yg serang ke.
 
lol,dia gi US kot, berlakon brokeback mountain 2
 

@Mr.IXhahaha..yeke..dia lari mana?

 

@wanda arryapa pun tak boleh dia ni...haha

 

@kelhomekita ada cik rimau,mana mau lari..haha

 

@rossoneri2 la,mentang2 da jadi "famous",terus dapat tawaran berlakon.cerita brokeback lak tu..memang sesuai da dengan die..haha

 
poster last tu smart la! hahahaa
 

@Alynn Notnotlupa nak letak...sumber dari uncle google

 
Hhahhahhahahhahaa...

macam macam dunia sekarang

Geng Lepak | Kontes Lepak | Hadiah menarik dari Langkawi
 

@nonamehahaha...biasa la 2..orang sekarang banyak yang pelik..

 
mybe die ke siam wat pembedahan plastik.nak ubah muka dia supaya org tak le cam dia lagik =p
agagagagagga..............
 
buat malu org melayu jer mamat tu mamat gay tuh.
 

@beautiful_roseubah muka jadi pempuan,tah2 dia ubah jadi pempuan lak.pas2 keluar pulak saya lesbo,saya ok..haha

 

@Mohd Shafiq Izwan B Abdullahdia memang memalukan orang..bodoh betul..

 

@fazemyhahaha..nak tengok lama mana dia boleh bertahan..

 
hhmmm... best lah "islam" yang korang amal, boleh bunuh2 orang pulak. Islam aku takder pun macam tu. Mana korang belajar versi "is-selam" yang membolehkan membunuh/menghukum org sesuka hati. Setahu aku, ini antara Azwan dan Allah, kita boleh memberi peringatan kepada Azawan, tetapi untuk menghukum ikut suka hati.... rujuk kembali pada islam yang sebenar
 

@Anonymousaku pun tak tahu,aku pun tak cakap nak bunuh.tapi mesti ko tak suka baca artikel-artikel tentang homoseks ni kan??ok..aku bagi kau link..so,ko leh baca..

http://www.ukhwah.com/print.php?sid=2487

http://www.facebook.com/topic.php?uid=299200365536&topic=15820&post=119397

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.