Tuesday 4 January 2011

UTM KL dalam kenangan..

Biasanya masa malam-malam macam ni la muncul lak feeling bukan2 ni..tiba2 lak teringat kat u aku dulu. Utm international campus. Ala,utm kl la senang cerita..Lama dah tak pegi sini.lama ke,ada la bape bulan..huhu. Baru je abis belajar kat sini.macam-macam hal berlaku dulu. Memang tak boleh lupa ah semua tu. Tapi da tinggalkan tempat ni..gambar je la sebagai kenangan..meh aku tunjuk kat korang gambar-gambar utm ye..haha


utm - universiti teknologi malaysia
ni la hostel aku...



pintu masuk kediaman siswa jaya a.ka. kolej kedua utm

kediaman siswa jaya waktu malam

aku duduk blok b..hehe

ni psz,tempat mencari cinta..haha


bila la nak pergi ke sini..huhu..walaupun kecik je,tapi best la..sekarang ni pun da upgrade sikit..so,mesti cantik lagi kot..haha

18 comments:

masa tengah balaja semanagt nak habis kan?
dah habis... semangat nak rindu2!
perghhh, gwa tak sabar nak habis nihh. hohhh!
 

@AISHA INANI a'ah...huu..belajar sungguh2 ye..hehe

 
la utmkl ke bro? saya utmkl jugak. hehe.
 

@Mohd Shafiq Izwan B Abdullahhaha..ex..baru grad ari 2..amik meky..

 
haha..masa aku study dulu kolej kedua baru bukak. berebut berlari2 student gi ambik borang nak duduk kolej tu. aku aku stick dengan kolej pertama. Dulu aku dok hostel pompuan APK namanya. dah xde dh hostel tu. dah jadi tmpt parking bas dengarnya. hostel kayu. giler klasik.
dulu selalu makan kat selera semarak yang depan traik lite tu... kedai abang rock tu mmg sedap dan murah! paling best study kt psz smpi tertidur berdengkur..hahaha
 

@Cheq Tunwahhh..super-super-super senior..hehe..a'ah..kat situ da buat tempat parking bas..tinggal sikit je budak yang tinggal kat kampus..saya pun selalu makan kat ss..situ mmg murah kn..haha..selalu makan situ..

 
La...kau pun UTM ke? Rindu kan dekat UTM? Hehehe.. Aku pun dah 2 tahun lebih meninggalkan UTM. Rasa sayang pulak pada UTM ni...
 

@CypherHackzhaha..macam2 hal kat sane..
kalau 2 tahun lepas,aku tahun 1 laa..haha

 

@CypherHackzhaha..macam2 hal kat sane..
kalau 2 tahun lepas,aku tahun 1 laa..haha

 
adik aku baru part 3 kat UTM KL... hihihi... tapi aku belajar kat UiTM...


***menyemak jap...
 

@azieda razakhaha..yeke..aku bru grad..maybe pena nampak kot..haha

 
eh saye pun budak utm jugak. eh tp bukan pure utm laa. student franchise utm. tapi kalau ade lab, memang kene pegi utmkl. dh 2 kali stay kat KSJ. budak utmkl memang best. xsombong pun. i loike! hehe. dh grad da pun skrg. wuu~ rindu utm jugak. hee.
 

@Zurina Majid hahaha..yeke..ala..x best la..x sempat jmp kn..haha

 
hehehe. ade jodoh nanti kite akan berjumpe jugak . heee :)
 

@Zurina Majid haha..awk pun duk jb kn..bkn jauh pn..hahaha

 
hahaha green lover boy ni junior i rupanye..hai adik green2 ;)
 

@Annur Faizi macam pernah nampak je cik akak ni..haha.my senior...sy tunduk hormat!!haha

 
salam, boleh tak i tau. student luar boleh menetap di asrama utm kl? ASAP.. hehe.. urgent
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.