Wednesday 23 February 2011

Gambar Baby-Baby Comel Buat Perkara Yang Tak Berapa Comel | PART 2 !!!

yeahh!! baby datang lagi..hahaha..atas permintaan yang mencurah-curah ke ladang gandum..kali ni aku nak update gambar baby yang terbaru lak. =)
comel tau baby-baby ni semua..sila lihat ye..hehe


waaaa....mama!! saya terpenggal kepala kawan saya sebab die ejek saya...huhu 

yang ni babynye ok..tapi papanye??err.. McBaby?? =)


tangisan dan hingus sukar dipisahkan...aha


gembiranya dah dapat password..saya nak melancong ke korea..boleh jumpa wondergirls =)


ketiak saya comel kan??


apa pandang2?ni bear saya!!



leh ke wat mata cam saya?? menjeling2 ku terjuling... =)


sayalah justin baby.....bibir bibir bibir ohh ooohh oohhh..


takutnye saya tengok orang tu..... *orang "tu" telah pengsan setelah melihat bayi ini.. =)



saya paling memenuhi kriteria untuk menjadi baby comel....setuju x???????



11 comments:

passport jd password?hahaha
pic last tu...putih melepak seh..comel tp pelik..haha
 
yeah password2 hahahha guna password pun blh g melancong..mama pun ada password..password fb leh g melancong x boboy ;) lalala
 
aku rasa password tu yang paling kelakar.. hahahahahahaha...
 
hahahahahha.... gile beno gmbr2nye~
 
passport ke password ? haha .
very funny .
yg ta thn jadik burger tuh . huhu .
:)
 
burger tu cam sodap je...
da excited tulis la tu dri pasport tros tkar ke password :P
 
eyh hai. HAHA aku datang ni. punye la susah aku nak mengoment. bako bako ! HAHA
 
boleh tahan. HAHAHAHAHA!
 
hahahha..takot la plak tngk gmbar2 baby tu..hahahah, pe2 pun budak2 ni mmg comey2...
 
erk..takot la mcbaby tuh! :(
 
errr..btl ke gambar2 tuh?? ke korang edit tuk wat lawak jerrr...ade2 je
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.