Tuesday 22 February 2011

Gambar Baby-Baby Comel Buat Perkara Yang Tak Berapa Comel !!


wah....dari mulut ke mulut =)


arr arr.. susu lembu..saya suka =)


seronoknya tidur dalam tembikai.. =)


yo yo... wassup yo? i malu la yo..yoyo =)


kecik2 dah pandai main sepitol..mama hanya mampu tersenyum..


mama!! lapar.......grrrr * makan kayu =)


oii cik ular..jangan kacau aku nak tido lah!!!


mama2... pampers saya ade tumbuh rumpai laut tapi baunya semacam la mama..haha


wekkk.... mulut papa & mama busuk...


saya peminat kurt cobain.. * i'm the man who sold the world~~~

18 comments:

haha..
:D
rumpai laut tuh stail laa.. :P
 
hehehe..xley blah seyh law gumoh dy gitu..
 
eyerk...ahahaha muntah suda
 
xcomey..cari lg comey2 cpt~~
 

@fydakachak ahaha...cantik kan design 2 =)

 

@yanaahahaha...comel kan?

 

@sembil9n adeh..jgn la muntah kawan..ahaha

 

@Annur Faizi nnt mlm ye mama =)

 
-.- nak termuntah. erkk. cabut gi solat dulu ya encik gb :) selamat malam! dah, jangan upload lagi la gambar macam ni. nak muntahhh. :P nanti nazu upload gambar tupai tersepit kat bumbung baru tau, :D
 
geli la plak aku tgk gmbr tue....kekeke....
 
err~ comel ala-ala ni~ haha
 

@syaza nazura. ahahahaha..ape la nazu ni..kan comel 2..jgn upload dlu k..hahaha

 

@amy geli?comel 2 kn......ahaha

 

@aida4eva ahahaha... btul kn comell..............hehehe

 
aziz ni teringin ke ape..hahahahahaha
 
This comment has been removed by the author.
 
hahaha. sumpah kiuttt. XD
 
hilang terus comel nye.. huu
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.