Friday 4 March 2011

Gambar Kucing Comel Sebelum,Semasa & Selepas Berenang !!

Ok.. entri kali ini khas untuk pecinta kucing.. sila la lihat gambar mereka-mereka di bawah ini..hehe


hahaha.. jom la berenang sekali =)

kapal selam...truuutt....

saya berenang guna teknik ekor.. =)


saya berenang tak payah guna goooooooggle pun..mata saya leh nampak jelas..

kucing : baru amik lesen berenang.. L pn x dapat lg.. 
cikgu : woi..cepat la sikit berenang tu..berenang cam kucing la ko ni..
kucing : ?????? #$%^&*

puhh..penat betul laaa kuak lentang tadi..

saya nak lipat ni..haa... jaga2 cik salmah

nasib baik daku sempat berpaut..kalau x,lomas dah den tadi..huhu

aku : ok..ni dah tak comel...demmmmmmmmmmm!!
"kucing" : apa salahku........................
bapak "kucing" : oohh my sweetheart..jange sedih2..


cikgu : ok cik "kucing".. tahan nafas anda ye..kalau takut,pegang kaki saya ye...
"kucing" : cikgu..saya takut laaaaaaaaa.......
aku : demmmmmm... again!!


P/S : agak-agak korang kalau aku ajar cik mon aku berenang ok x?ahahahaha

21 comments:

alolololoooo comel comel ! tapi kesian jugak tgk muka dorang otomatik jadi bolat ! haha comey la singa n tiger tu
 
hahaha perasan x stiap kucing yg berenang mata dia terbeliak mcm nk terkeluar je...sjuk sgt kot =]p
 
'kucen' second last paling comel..hahahaha
 
hoho ...kuceng ni...banyak story ngn sitot..

~~~~~~
 
apesal sume mata terjojol?
takot eden tengok
hohohoh
 
Comel.. yg paling besar & yg belang itam tu.. hehehe
 
adei.. gmbar2 semua kucing mata bulat...
 
kepale kucing otomatik nmpk lg besa dr bdn diee..
 
comel nye aih..
kalau mcm ni..rase nk latih kucing sndri brenang r..
keh
 
hahhaha suka ar tgk
comelllllll

ENTRY HOT : Cam Kerang Busuk
 
comey n cute la....good boi..pe kta test je cik mon tuh...kot2 nt klu lemas..dia ley tlg..hehehe:P
 
gile comelll nyerrrr . :)
 
totally comell
like it
:D
 
comel la.....http://tika-kitakantetapkita.blogspot.com/
 
comel lah....tp yg 2 bawah tu takutnya....
 
HAHAHHAAHA!
 
ait..haha..
aduss ! kalah ngn kucing la..hehehe
 
ngumpat gua eh....
 
bw here...da lme xsinggh sni..
 
ngaaa berenang dengan singa dan harimau tu terer btoi :)
 
This comment has been removed by a blog administrator.
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.