Saturday 25 December 2010

apa perlu buat bila si arnab merajuk?

korang ade bela arnab x??
bela arnab ni bagus tau..lagi2 kalau org yg nk kruskan badan..
sebab ape??nanti kalau ko lepaskn die..mst die lari..
keliling rumah la ko kejar die...pastu ingat senang ke nk tangkap haa??haha
tp aku dalam keadaan dilemma sekarang...haha..
ni la pe yg t'jadi kat aku..
arnab aku a.k.a cik mon sedang merajuk maybe sebab aku alih sangkar die ke tempat laen..
ni la tuan empunya badan..

kalau dulu beliau amat periang,kuat mkn,kuat lari(kot).
sekarang da x..
kalau dulu,sblm aku bukak pintu je,aku da dengar die lari2 dlm sangkar..nak tunjuk die hepi ah 2 sebab nanti jumpa aku..hahaha
pas2 kadang2 makan pun nak kena suap..nak kena belai2 kepala die..
malam2 wajib kena usap kepala die..kalau x nanti die lari maraton dalam sangkar..bising la..apa macam mau tido..haiya...
tapi sekarang da x lg..
aku datang kat sangkar die pun die x tengok langsung..aishh...

apa tgk2??huh
 

so apa yg harus ku buat eak??
mintak pendapat kamu semua boleh??

kenangan lama =(

15 comments:

Ko bgtau kat arnab tu.. "alah arnab.. Janganlah merajuk.. " :) Pastu mesti dia tak merajuk lagi..
 

aku nk ckp kat die,kl mrajuk lg,aku smbelih..haha

 
Boy : Masak rendang arnab best tu.. hahaha
 

hahaha.. aku xleh da mkn arnab..
aku pos kat uma ko je la kl aku smblih...haha

 
ko ugut dia...klu merajuk wat sate arnab..hahhaha!

blogwalking n following ur blog yer...hit me back klu sudi...hehe
 
rabbit is cute :)
 

mr ix, aku xleh da nk ugut2 ni..ade sejarah..dlu ade seko aku ugut nk smblih,mati trus...
aku follow da..

ken, absolutely...hehe

 
hahaha
member ku ada bela arnab yang telinga jenis panjang dan jatuh tu
dulu kecik jer
sekarang dah besar gedabak
setahu aku la dia merajuk dengan ko la kut
jadi jalan penyelesaian nya ko buat2 la merajuk balik
jgn bagi dia makan
hehehehehe

P/S : Final Piala Suzuki AFF 2010 : Malaysia Vs Indonesia....Siapa Menang?

P/S : Azam Tahun 2011
 
kalau nak join sahabat blogger tuh klik link kat entry tuh..

ada syarat2nya nanti :)
 

@hanshahaha..aku bagi dia makan pn dia tumpahkan..kesian pulak kat dia..aishh..
btw,da follow

 

@misz nanaorite2..jap g try ;)

 
comelnya arnab tu.teringin nak bela arnab.tp umah apartment lak.
 

@nik rosmawaticomel ea arnab gmuk 2..ala..boleh aje kn..tp cam nk uruskan ssh la...
bau lg..huhu

 
sweet giler...pujuk2lah dia..maen2 ngn dia xde r dia mrjuk lg
 
sama mcm situasi saya, tapi rabbit saya lagi kuat merajuk, bile bawak travel. eg: balik kampung, die merajuk, kene potong kuku merajuk, kene sikat merajuk. merajuk kdg smpai 2 ari x nk mkn, x nk minum, x nk respon, dok jadi kayu je kat situ.. tensyen
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.