Sunday 26 December 2010

GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL!!

"assalamualaikum....
kawan2......
dah bangun ke belum??
saya datang bawa ipod...
tapi bukan....
saya yang punya......"      (nyanyi cam shuib sepah nyanyi masa raja lawak k..haha)

selamat pagi dan sari berita utama.seperti yang anda lihat di atas 2,Mr Cool ada mengadakan give away  ipod shuffle..so kepada sesiapa yang di tag ini,andalah orang bertuah yang saya pilih ;)


 so,link kat bawah ni yang sepatutnya orang yang di tag aku ini pergi...gogogo!!

GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL

jadi inilah 5 orang orang saya pilih untuk ditag
calon-calonnya(jeng jeng keng)

1) cik mya kambing gemuk (kurus)
2)  celoteh cik dya(kuat celoteh ea??)
3)  Mr.Ixbarr    (jangan buat rambut belah tengah)
4) epilog warna cintaku (boleh buat tajuk filem ni)
5) bila nadia cerita (saya akan mendengarnya )


so,apa tunggu lagi..cepat la tengok...
aku main tag je ni..
kalau tak suka,maafkanlah ye....=(

p/s : tq cik chimoro sbb tag sy..

4 comments:

thax coz tag....hahha..dah dewasa ni takde rambut belah tengah dah..rambut skipey la....still standing....

bookmark dulu yer
 

@Mr.IXhahaha...
rambut spiky ea..jangan tajam sangat..
nanti ade yang terbunuh kang..haha

 
bru je review syarat2 GA tu...macam complicated jer....sorii erk good_boy, trasa tak rajin utk join lak...hehe
 

@Mr.IXagakla...tapi try je..minat ipod.tapi sen xde sekarang..haha

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.