Sunday 30 January 2011

Akhirnya dapat online | Mari join Syoknyer Blogging !!!

sekarang ni musim hujan..tension betul..sekarang ni pun tengah demam & selsema..nak update internet pun lembab..aku pun tak tau buat ape..kepala pun tengah berserabut dah ni..dua tiga hari ni setting blog je..asyik tak jadi je benda yang aku nak buat..last2 aku tido je..haha..
eh, aku baru lepas install intense debate..ni nak try jadi ke x..kalau tak jadi gak,aku x tau la nak cakap ape..huhu




oopps..sebelum terlupa, siapa2 yang belum join SyoknyerBlogging..sila la join ea..aku dah lama nak promote,tapi x update entry lak..so,bila dah update ni..promote la..blogger2 wajib sunat perlu join ni..hehe

0 comments:

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.