Sunday 2 January 2011

Auntie2 yang hot di malam tahun baru...


Aku nak tulis entri ni tadi. Tapi tak cukup masa la pulak.huhu. aku nak cakap pasal makcik2 yang hot ni..haha.perbualan diorang memang best.dengan pakai baju yang singlet tu,skirt tak sampi lutut.sekali selak terus termuntah kalau aku tertengok.haha...tapi aku rasa diorang mesti fikir diorang hot..haha

 

 

Diorang datang 4 orang.dengan selamba diorang duduk dekat sebelah table aku.inilah perbualan mereka yang sempat dicuri dengar oleh seorang budak baik.banyak diorang bualkan,tapi aku tak ingat.ayatnye lebih kurang begini:
Auntie 1 : waduh2,kok airnya lambat bangat siap ya..
Auntie 2 : ya sih, guwe udah gak tahan. Dahaga bangat ni.
Auntie 3 : sabar dong,mentar lagi sampai 2.
Auntie 4 :asyik bener ya tadi.wahh..udah lama guwe gak seronok begini.
Auntie 2 : guwe juga.wahh..rasanya muda kembali ni..(aku tergelak time ni..haha)

Kemudian air pun sampai……………………….
Diorang sambung balik perbualan..

Auntie 1 : eh,lihat cowok itu..ganteng ya..
Auntie 4 : ya sih, tapi menurut guwe sih lo gak sesuai ngan itu cowok.meningan guwe sih lagi sesuai.
Auntie 1: ya enggak la..guwe  lagi hot.lihat ini(perbuatan sedang mendada..haha)
Auntie 3: apa-apa an sih..kok pasal cowok mahu berantam.mana cowok nya?wahh!!guwe suka sama            ini cowok..
Auntie 2: panggil aja cowok itu ke mari.biarin aku yang panggil karena guwe paling imut(comel)
Auntie 2 pun melambai-lambai panggil lelaki tu.
Lelaki tu pun datang ,lelaki tu pun dengan selamba cakap “nenek semua panggil saya ke”?
auntie2 hot tu pun terus bangun bayar dan blah..
Hahahaha..aku tergelak macam nak pengsan..
diorang ni rasanya kubur da panggil..tapi perangai pelik2 lagi..haishh
Nak tengok gambar diorang???
Tadaaa…………….



Haha..untung sangat kalau diorang macam ni..aku pun tak ingin nak amik gambar diorang la...
diharap tante2(makcik2) semua dapat berubah ye....

6 comments:

hahha..sngt hot ooo....makcik skunk smua blagak nk jadik muda r...
 

@wanda arryhahaha...neng2 ni semua..klaka gile...

 
ahaha..lawak..inilah yang terjadi jika tiada budaya sindir menyindir ha32
 
nape la xambik gmbr diowg..ley guk nk tngok2..hheheh..btw boy tu hansome sngt ke? smpai makcik2 tertarik :P
 

@planktonhaha..tah la..aku pun tak tau nak cakap camne..

 

@wanda arrytakde slera nak amik gambar diorang...huhu..boy 2?x kot..cuma badan tough la..haha

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.