Monday 17 January 2011

KERJA !!! Pencarian Bermula!!

haa...pening kepala,memikirkan tak ada kerja..
tiba-tiba jadi best pulak lagu meet pakcik husin ni..haha
wahh....bila nak kerja ni....aku nak kerja!!
mulai esok pencarian kerja aku akan bermula.. setelah lama aku membesarkan perut di rumah,akhirnya aku baru start nak cari kerja..ni pun sebab kaki pun dah tak sakit lagi..huhu
destinasi mencari kerja : dari kulai ke senai ke jb(ada sape2 nak join?hehe)

bila la agaknya impian aku nak tercapai..
nak tahu impian aku?
kalau xnak tahu pun,takpe..tapi aku tetap nak bagitahu gak..haha
ni la calon-calonnya :

walaoo...

wink2
dua tiga hari ni line maxis macam @#$%&..nak mengupdate pun susah..tension betul..kenapa tah.biasanye mantap aje..geram betul..

p/s : siapa ada kerja kosong bagitahu laa..hehe

18 comments:

Good bOi...meh nk bgi keje..p blog wanda..ada keje tuh :P
 
p skodeng jobmalaysia2011. byk gak update latest vacancy..gud luck!! ^^
 

@wanda arry cik wanda tipu...huh

 

@mizz nanas hahaha...tengah menyekodeng la ni..tq ;)

 
walllaaawei :) amboi cita-cita nak kereta beso beso ha :) sama lah, hani teringin nak audi wooo :D hehe, semoga berjaya mendapatkan kerja yea :)
 

@Nur Hani haha...hani kaya..mane men keta2 camni..huhu..
nanti kalau hani da keje,beli keta,bwak la budak baik ni pusing2 1 nogori..haha

 
usaha tgga dpt keja...so..usaha lebih sket yer....:)
 
hahah. sabau je la.
biase la line tu. sekarang ni ternet celah gg je. semua orang nak pakai. pening line tu tak tahu nak layan mane satu dulu. hehehee
 

@linda dimin sedang berusaha gigih ni..haha

 

@saljihitam haha..ni ngah berusaha ringankan blog..kalau blog org yg len brat2 tu,susah sikit nk mengomen..huhu

 
g.boy: kaya menda nya hani ni ? adi, insyaAllah, dapat audi sebijik, jgnkan nogori, banjir di kelate pon den leh bawak jenjelan no XD
 

@Nur Hani hani nak beli hovercraft ke ape ni boleh jln2 time banjir?haha

 
huhu...aku pun berusaha cari keje gak ni...setelah lama memberanakkan lemak di perut ni....huhu


Latest Entry!! :
Review : Death Race 2 & Haunted Changii
 
Bukan senang kan nak cri kerje sknk ni? Stuje ke tidak? Haha.. Doa byk2 kat Allah. Insyallah ade tuh oke pkcik. waaa.. die snyum meleret da. Hak3... :) Selamat ya ^_^
 

@Mr.IX ko xleh lawan lemak aku kot...haha..byk da ni..meh la kt share kat org len..haha

 

@cik sya betul3..ngah jem ni..huhu..mtk2 la dpt segera yg mungkin..huhu

 
good boy-mna ada cik wanda tipu..kan ada tu..awk yg xbuat agi keje tu
 

@wanda arry hahaha..nak kena buat ea??huhu

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.