Tuesday 8 February 2011

4 Blog Pilihan Good_Boy

Aku baru nak buat bloglist ni..tapi dalam dilemma..
Tak tahu nak letak siapa ni..siapa dan mengapa?ahh..tak tahu..
jadi alternatifnya aku buat la entri ni..hehe
Ada ke siapa-siapa yang nak masuk bloglist blog pilihan aku??


Cara nak join :
  1.  Buat entri bertajuk “4 Blog Pilihan Good_Boy
  2.  Dalam entri tu korang tulis la kenapa nak masuk..x payah panjang2 sangat ok..
  3.  Dah siap entri,sila tinggalkan link entri anda di komen bawah ni ok..


Cara aku pilih pemenang :

 Melalui link yang korang bagi komen,aku akan lawat blog korang.huhu
 Cara pemilihan :
a.       sebab yang korang bagi = 30 markah
b.      kekemasan blog korang = 30 markah
c.       cara penulisan entri korang = 30 markah
d.      follower aku = 10 markah..hehehe 

Mudah je kan.kalau tak ramai yang masuk,lagi senang korang kan?so,apa tunggu lagi..buat entri baru cepat2..hehe
Tarikh tamat : 14/2/2010

Senarai nama peserta aku akan update dan letak kat bawah ni ok..
1) cik nazu
2) 

16 comments:

kalau malas macam mane ?

okay betalah orang pertama yang kena kicked out dari list. hehehe
 
akan buat entri itu esok pagi ya, nak tidur dulu, :) selamat malam yaww.
 

@saljihitam ala..buat je bkn2..mne de org join ni..haha

 

@syaza nazura. hahaha..nazu jgn lupe wat tau ;)

 
hrumm...agaknya saya tercalon tak...lalala
 
kalo selitkan peribahasa tambah markah x?
 
kalo ada pertalian darah sdh tntu menang kn??
 
Dah follow sini. Yay! dah dapat 10 markah.

Eh jap

entry tak buat lagi.. ish lupa plak. hehehe

balik rumah mlm nanti baru buat lah.


Terbaru > Akhirnya Safee Sali Berpindah ke Pelita Jaya | Liga Indonesia > Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com >Bila Memandu di Kelantan
 

@ciKmOt hahaha...wat je la..xde sape yg sudi ni ;(

 

@saya_arief haha..tatabahasa ok,ok la kot..hehe

 

@Annur Faizi oohh..mama..saya tak mengamalkn diskriminasi..haha

 

@phreak-id hahaha...cpt buat phreak..aku tunggu

 
http://syazanazura.blogspot.com/2011/02/4-blog-pilihan-goodboy.html

nah, sorry lambat ;)
 
Menarik nie...

Kedai online penjara Rusia
 
nk join gak la...http://farizaaras23.blogspot.com/
 
Huiyoo best! Cube check blog aku layal xbro? HEHE. :D


Mr. Swift Currently Posted : Ikhlas Untuk awak yang bergelar wanita teristimewa...
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.