Thursday 3 February 2011

contest hanya komen dan menang topup RM10!!

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada semua blogger..
tahniah kepada penyokong2 liverpool kerana menang 2-0 tadi..aku sokong liverpool la..ngeh3
ok2..nak cerita pasal contest ni...nama contest ni komen dan menang topup RM10..x kira la maxis ke,celcom or whatever..mudah je kan..kenapa tak mencuba..



tapi yang aku nak bagitahu sekarang,aku adalah pemenangnya..
bukan aku nak anjurkan contest..ngeh3
tak caye aku menang?? tengok sini keputusan contest..



terima kasih ye encik konco bloggy..
saya menanti kehadiran topup tu..hehehe

16 comments:

bole share rm5 ? hahahhah .
 
baca kosmo hari ini..rasa nak plakung je kepala torres...cam siot je..hahaa
 
haha.. wah,, hbat.. kamu ni mmg hebat..... hehe
 
lerrr. baru nak masuk tadi. kena lipat pulakk. balas dendam ehh. hehehe
 

@myn :) lom dapat lagi...huhu

 

@Azuanaku mmg x puas giler..mse kat liverpool,bila time suh lwan atletico dlu,die xnk men...aishh..

 

@KONCO BLOGGY! ape yg hebatnye yazid? aku da bagi no fon kan...hehe

 

@saljihitam hehe..mne de bls dendam..x bek bls dendam..haha

 
salam pagi jumaat =)


tahniah di atas kemenangan itu
 
wah wah seronoknya..
congrates :)
 
buat la kontes tuan rumah..aku nk join.hehehe
 
ak pon nak join!
 

@sissyira welcome...hehe

 

@SYAFIQAH / S sangat seronok sebab xde duit ni..haha

 

@Kerro Shinobi tuan rumah nak bayar sewa rumah pn xde duit..haha

 

@KONCO BLOGGY! tq bro..dah dpt dah topupnye..hehe..nnt kl aku wat kontest aku bgtau ko k..hehe

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.