Monday 14 February 2011

Terima Kasih Eyya Hazel Kerana Menjadi Follower Ke 400 Good Boy!!

selamat malam semua..malam?dah pagi kot... =)
entri ni aku tulis khas untuk mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada eyya kerana menjadi menjadi follower good boy yang ke 400..
jadi siapakah gerangan gadis ini?
bukti!!

eyya hazel

profile die weyh..haha

haa..dah tengok kan screenshot tu..amacam?ok x?sory..dia dah berpunya kot..hehe
nama blog dia eyya suka MNAMD..jangan tanya aku apa tu..aku pun konfius ni..hehe
dia seorang polis ke?betul atau tidak,hanya dia saje yang tau(member2 dia tau gak kot)..haha
sory la eyya, aku x dapat taip panjang sangat.. hari ni aku start kerja..tapi aku nak memenuhi janji aku nak wat entri ni.. award pun tak sempat buat..sory ye.huhu

P/S : beliau amat suka join contest. sila tag beliau jika anda ada buat contest!!

10 comments:

yay yay
 
Ha3.. tahniah bro dah ada 400 follower skarang. :)
 
congrates :D
 
tahnaih2 ..
=)
 
alamakk .silap .
tahniah2 ..
=)
 
kecik ati ar...cikmot dah lama jadi follower GB...tapi takde pun entry khas cam gini...mencik mencik....
 
derma sikit follower. haha.
 
wah....bestnyer...jeles lah dengan folower ke 400 ni..hehehe


mira dah tukar url blog..dah tawu ke??ni yang baru www.darihatimira.blogspot.com
 
wah tahniah...dah ramai follower kamu...anyway..nice blog!
 

@husna mukhtar ahahaha..tq2..hehe
@Mrdaha ehehe..tq bro..
@aNnE ehehe..tq anne =)
@nelly hehe..typo ye..btq,tq2 =)
@cikmOt x pndai nak tulis sal org len ni,cikmot aja leh x??hehe
@ShafiqIzwan ahaha..sila la amik bro =)
@My MiRa laaa...dah tukar ke?huhu..nape tukar??
@KELI OH KELI tq keli.. =)

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.