Monday 27 December 2010

Software Percuma: Blogwalking Automatik Cepat dan Bijak!!


Software Percuma: Blogwalking Automatik Cepat dan Bijak
Blogwalking merupakan cara pantas untuk menaikkan jumlah traffik ke blog. Tidak dinafikan ramai bloggers yang bermula dengan blogwalking ini dan sekarang sudah mula dikenali oleh serluruh bloggers di Malaysia. Ya, mereka juga bermula dengan blogwalking.automatik blogwalking software Software Percuma: Blogwalking Automatik Cepat dan Bijak
SEBELUM ANDA KOMEN MACAM-MACAM, SILA BACA SAMPAI HABIS DAHULU….. SOALAN DAN KOMEN MENYATAKAN PERKARA NEGATIF YANG TIDAK BERASAS MEMENATKAN SANGAT UNTUK DIBALAS DAN MAAF KALAU ADA YANG TIDAK DIAPPROVE.
UNTUK ELAKKAN DARI SALAH FAHAM, SILA BACA K!!




Melalui blogwalking, kita dapat memperkenalkan blog kita kepada rakan-rakan blogers lain dan bertukar-tukar traffik. Selain mendapat info berguna dari blog rakan-rakan, kita juga dapat menambah kenalan kita melalui blogwalking.

Dari sini, aried ingin kongsikan 1 software blogwalking automatik yang mudah untuk digunakan dan membantu anda blogwalking secara berjadual dengan lebih mudah lagi. Software blogwalking ini direka oleh bro Edy dari sepaku dan ianya adalah percuma!
Blog Walking Version 1.6
Perisian ini adalah percuma dan boleh di edarkan kepada kawan-kawan.
Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kerosakan pada komputer/laptop anda dan juga laman web anda sepanjang penggunaan perisian ini. Kami telah mencuba dan menguji perisian ini menggunakan antivirus dan tidak ada sebarang virus dikesan.
Sebarang ralat yang terdapat didalam perisian ini hendaklah dilaporkan kepada saya untuk diperbaiki bagi version seterusnya.
edy
edy_c9@msn.com
YM: edy_c9
Laman web: http://blog.sepaku.net
Cara Menggunakan Software Blogwalking from ar-rifke
1. Download software blogwalking ini.
2. Unzipkannya.
3. Start Sofware ini.
4. Klik Link tersebut dan secara automatik Mozilla Firefox akan membuka windows dan terus ke blog tersebut.
Sebarang Pertanyaan, Kerisauan dan Bantahan Anda Boleh ke FAQ dahulu..

7 comments:

dah try ke?berkesan?
 

@buzzysebenarnya dia xlah automatik sangat.tapi ko boleh letak link orang yang selalu online.n then ko klik je link2 kat situ.pas2 dia terus pergi link 2.pas2 wat cam biasa la.komen ke,chat ke.bagi pengguna bband macam aku ni,memang bagus la.semua link2 yang aku klik 2 mesti data dia da simpan kat cache firefox.so,page loading cepat,jimat masa.ko try download dulu la.file dia kecik je..

 
good boy.. ajar aku cmne nk wat pelawat terkini cam kat blog ko tue... smart ar wei
 

@yaya..g gengblogger,g kat home,pas2 cri visitor widget yg kat statistic 2..pas2 pilih la suke yg mane ;)

 
oooo..ok2.. tq
 

@yaya..wc...hehe

 
This comment has been removed by the author.
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.