Sunday 23 January 2011

Buat duit dengan heartbeat.my

Akhirnya aku join jugak heartbeat.my ni… ini pun sebab dia tak ganggu status glitterati nuffnang aku.. kang tak pasal nuffnang merajuk dengan aku,sia-sia je..susah nak pujuk nanti kang…huhu
Aku tahu pasal heartbeart ni pun masa menjengah blog cik miza yusof ni.. dia pun ada tunjukkan bukti tak ganggu status glitterati.
So, apa tunggu lagi mari la join.. klik sini atau banner di bawah ni kalau nak join..


kat bawah ni pendapatan yang dia bagi.. ok la kot…huhu


Refer friends to register:When you refer a friend to join HB!Affiliate as affiliate.
RM2 earned for qualified affiliate.
Self purchase:20% of total purchase amount. Excluded delivery fee.
eg: If you purchase magic mug at RM40, your earning will be RM8.
Referral purchase:15% of total purchase amount.
eg: If your referral purchases magic mug at RM40, your earning will be RM6.
Banner / text link clicks:RM0.04 per genuine click.
Only genuine clicks from unique IP address each day are counted.
Feedback:RM5 for constructive feedback to us.
Survey / Polling:RM3 for the participation in our survey or polling.
Testimonial:RM10 for testimonial with photo & at least 300 words on our unique gift giving ideas.
Bonus:Additional bonus will be awarded when total purchase amount of self purchase and referral purchase in a month are as below:-

 more than RM300-additional RM20.00
 more than RM500-additional RM30.00
 more than RM700-additional RM50.00
p/s : terima kasih pada yang sudi klik banner aku..huhu..

updated : untuk lihat cara untuk join heartbeat.my, sila klik sini

14 comments:

konpem ke x ganggu nuffnang?
 

@ShafiqIzwan tengok sini, http://www.mizayusof.com/2011/01/pendapatan-selama-sebulan-menggunakan.html

 
memang patut join sbb x menjejaskan nuffnang. hehe.

Tutorial letak iklan Heart Beat secara statik
 

@S.3.V.3.N hahaha...aku bru je join ni..huhu

 
kalau tak kaco nuffnang dengan senang hati la boleh nak apply...
 

@kisahsensasi klau kacau,aku pun xmo join..huhu

 
semoga dapat duit banyak. share dgn saya 50% (muka tak malu) haha
 

@hazwani yusof hahaha...orite kot..meh la join ;)

 
nice..da try..tQ
singgah selalu~
 
memang susah nak pujuk if Nuffnag merajuk.... serik wooo...
 

@nanurinos hehe..good2..

 

@Hanim Mahali betul tu..hehe

 
jana pendapatan melalui blog http://jutawanvanilacoklat.blogspot.com
 
jana pendapatan melalui blog http://jutawanvanilacoklat.blogspot.com
 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.