Tuesday 25 January 2011

Kata kunci hari ini | Fasha Bikini & Jejak UFO

Selamat petang kepada semua blogger..
Hari ni sibuk sikit. Nak kena buat tu,buat ni..penat betul..
Ok la..nak cerita ni.Tadi aku baru buka nuffnang analitik..  bila aku tengok kat kata kunci tu,aku ketawa sendiri..
Kenapa?tengok gambar bawah ni..


Hahaha… maybe sebab hari tu aku ada tulis entri pasal fasha sandha berbikini ngan pasal ufo datang malaysia tu.tu yang jadi macam ni.. tapi yang aku tak tahan ada ke patut tulis fasha bikini.. hairan……
Lantak korang la…terima kasih la lawat blog aku ye..

p/s : mari la join heartbeat..haha ( bantulah saya ;)

4 comments:

tak habis2 orang cari gambar dia..eii malu perempuan..
 
waaa....banyak orang type sal bikini2 je ye
 

@aNnEtu la..dari sejak tulis entri tu sampai ri ni,fasha sandha je atas sekali...huhu

 

@misz sheyla a'ah..memang banyak...huhu

 

Post a Comment

err..komen laa...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe Now

tinggalkan tapak tangan anda

Powered by Blogger.